انشا در مورد نسیم بهاری متن در مورد فصل بهار انشا در مورد بهار کلاس ششم جملات زیبا در مورد بهار انشا درباره بهار با رعایت مراحل نوشتن توصیف شکوفه های بهاری انشا درمورد بهار مقدمه بدنه نتیجه متن عادی درمورد بهار

انشا در ادامه مطلب

موضوع انشا : من فصل بهار را دوست دارم 

مقدمه : من فصل بهار  را خیلی دوست دارم و میخواهم در مورد زیبایی ها و قشنگی های بهار با شما صحبت کنم . 

هر کسی یک فصلی را دوست دارد و من هم فصل بهار را دوست دارم

چون انگار همه چیز دوباره زنده شده است . همه خوشحال هستند چون عید است

و همه به مهمانی میروند لباس نو میخرند و میپوشند و خوراکی های خوشمزه به هم تعارف میکنند

بچه ها هم چون عیدی میگیرند و به خانه بچه های دیگر میروند خوشحال هستند

در فصل بهار ما به ۱۳ به در میرویم و آنجا بازی میکنیم ، میخندیم ، آتش روشن میکنیم و سیب زمینی کباب میکنیم

تاب بازی میکنیم و یا توپ بازی میکنیم . و خیلی خوش میگذرد .

وقتی زمستان است درخت ها برگ ندارند و ترسناک میشوند اما وقتی بهار میشود همه چیز سر سبز میشود

و درخت ها شکوفه های زیبا میدهند و یا گل میدهند .

من دوست دارم وقتی بهار میشود به طبیعت بروم و درخت ها و گل ها و چشمه ها را نگاه کنم .

من فکر میکنم بهار از همه فصل ها قشنگ تر است و آدم میتواند هر جا خواست برود .

در بهار آدم نه سردش میشود نه گرمش میشود و هوا خیلی خوب است.

گاهی در بهار باران می آید ، من باران را خیلی دوست دارم

چون فکر میکنم درخت ها و گل ها تشنه هستند و وقتی باران می آید آب میخورند و سیر میشوند.

ما در بهار نشانه های قدرت خدا را می بینیم که همه جا را قشنگ کرده است و متوجه میشویم خدا چقدر مهربان است.

نتیجه گیری : بهار قشنگ ترین فصل سال است و ما از خدا به خاطر این همه قشنگی در بهار سپاسگذاریم. این بود انشای من .